תיירות תרבות

אודות

תיירות-תרבות: מנוע צמיחה כלכלי וחברתי.
מטרת העל של התיירות והתרבות באשכול הינה חיזוק הכלכלה וצריכת תרבות ופנאי בגליל ובגולן כמרחב אחד, על ידי הגדלת הצעת הערך לתושב ולתייר, באמצעות סל מוצרים מקצועי המאפשר שיתופי פעולה והזדמנויות לכלל העסקים והרשויות באשכול.

 

מיזם לקידום התיירות והתרבות בגליל המזרחי והגולן ע"י שיתוף פעולה אזורי של הרשויות המקומיות, אתרי תיירות ועסקים קטנים ליצירת פלטפורמה אטרקטיבית לשיווק התיירות ואתר המאגד ומנגיש את כלל המידע הנדרש לתיירות פנים וחוץ.

לסרטון על אתר תיירות תרבות גליל גולן לחץ כאן

לאתר תיירות תרבות גליל גולן – לחץ כאן

ראש רשות מוביל – ראש מועצה מקומית קצרין, דימי אפרצב

רקע

התיירות והתרבות הוגדרו כמנוע צמיחה אזורי כלכלי חברתי. לראשונה התאגדו כלל הרשויות לקדם את התיירות והתרבות, להנגיש את שפע האטרקציות לציבור הרחב, בתשתית טכנולוגית חדשנית ונוחה לשימוש, ויצירת קהילה תומכת לעסקי התיירות במרחב.

מהלך אזורי משותף מאפשר למממש את הפוטנציאל של התיירות האזורית ולקדם את הכלכלה המקומית המתבססת במידה רבה על ענף משמעותי זה.

המיזם: קידום ושיווק הגליל והגולן כאזור עם תיירות ותרבות פנאי עשירה, מגוונת וייחודית

תשתית טכנולוגית

תשתית דיגיטלית חדשנית שמאגדת את כלל ההיצע התיירותי והתרבותי האזורי במקום אחד

מערכת עסקית

מערכת ניהול מכירתית המאפשרת סליקה ויצירת קומבינציות עסקיות.

המערכת, בשילוב עם אתר האינטרנט, תאפשר מתן מענה מלא לרשויות, עסקים ולתיירים

קהילות

יצירת שיח בין רשויות, קהילות ופרטים, העוסקים בתיירות ובתרבות במרחב, לטובת צמצום פערים,

יצירת הזדמנויות והעצמת הפוטנציאל העסקי

שיווק אזורי

שיווק אזורי של הגליל והגולן כמרחב אחד, ללא גבולות מוניציפליים, להצגת שפע אפשרויות התיירות והתרבותי.

 

אתר תיירות תרבות גליל גולן – למעבר לאתר לחץ כאן

האתר הרשמי "תיירות תרבות גליל גולן" חושף אטרקציות, חוויות שטח, סדנאות, גלריות, מסלולי טבע, קולינריה ואירועים בכל המרחב. הפלטפורמה מאפשרת לתכנן ולרכוש את החוויות אונליין ומגובה במוקד שירות ומכירות ובקמפיין שיווק ארצי לקידום התיירות בגליל גולן.

את המערכת הדיגיטלית החדשנית העונה לשם TouristView.io הקימה חברת ׳בונימו׳ (Bonimoo) שמרכז הפיתוח העיקרי שלה ממוקם בגולן.

שותפים:

  • משרד התיירות
  • רשויות אשכול גליל מזרחי וגולן
  • עמותת התיירות
  • הרשות לפיתוח הגליל והמשרד לפיתוח הנגב והגליל

תכנית העבודה מתמקדת בתחומים הבאים:

תכניות קונספט למיתוג תיירות אזורי
< יצירת מיתוג עונתי משותף בשפה אחידה
< הגדלת הצעת הערך לתושב ולתייר
< שיפור האפקטיביות הפרסומית בהנעת התיירים לפעולה
< קידום עסקים קטנים על ידי חיבורם למיתוג האזורי

מערכת ניהול מאגר לקוחות
< מערכת תפוצה מקסימלית לתושבי האזור
< יצירת הטבות ייחודיות לתושבי האשכול
< שליחת תכנים מותאמים לקהלי יעד
< הגעה ישירה לתושבים במספר ערוצי שיווק

פלטפורמה לקידום אירועים
< חשיפת כל אירועי התרבות במקום אחד – אתר גליל גולן
< שליחת דיוור שבועי של אירועי התרבות בערוצי שיווק שונים
< קידום ממומן ברשתות החברתיות ופרסום מקומי
< הגעה ישירה לקהילות במרחב: מנהלי קהילה, תיירנים, גמלאים, סטודנטים ועוד

סל שירותים לקידום ומכירת כרטיסים
< בניית תכנית אסטרטגית להגעה ליעד מכירת אירועים
< שירותי סליקה ובקרה על מעקב מכירות
< מוקד שירות לקוחות ומכירה
< עיצוב ומיתוג להשלמת קונספט האירוע
< שיווק דיגיטלי

יזמויות והזדמנויות עסקיות במרחב
< חיבור העסקים הקטנים לתרבות האזורית
< יצירת מוצרים תיירותיים לשיפור חווית
התושב והתייר
< איתור הזדמנויות לפיתוח תשתיות ומינוף התרבות האזורית

ראש רשות מוביל תחום תיירות – ראש עירית קצרין, דימי אפרצב

מטרות

תכנית קונספט למיתוג תיירותי אזורי

מערכת ניהול מאגר לקוחות

פלטפורמה לקידום אירועים

סל שירותים לקידום ומכירת כרטיסים

יזמויות והזדמנויות עסקיות במרחב

צוות

ניצן סלע בלום

מנהלת אגף פיתוח כלכלי אזורי

[email protected]

סיון צרפתי אור

רכזת תיירות

[email protected]

יעל זמירי

רכזת תרבות

[email protected]